Školski psiholog

GIMNAZIJA A. G. MATOŠA, SAMOBOR

STRUČNO-RAZVOJNA SLUŽBA

PSIHOLOGINJA

Lidija Komljenović, dipl. psiholog – profesor

Radno vrijeme

Ponedjeljak i Utorak 12:00 – 18:00
Srijeda i Četvrtak 8:00 – 14:00
Petak (s prvim i drugim razredima) 8:00 – 14:00
12:00 – 18:00

Spoji 9 točaka s 4 linije u jednom pokretu!

Drage moje učenice i učenici!

Evo još jednog našeg kontakta! Slažem se, nije baš isto kao kad se sretnemo na hodniku ili popričamo u uredu, ali ipak …

I na ovom mjestu možemo podijeliti razmišljanja. Ovdje ću vam ostaviti tekstove i druge sitnice koje smatram zgodnima. “Takne” li Vas štogod od toga na bilo koji način, uvijek znate gdje me možete naći!

 

Slobodno zatraži razgovor sa psihologom ako:

  • teško pronalaziš razloge za smijeh
  • škola za tebe predstavlja pretežak teret
  • ti se čini da imaš poteškoće u učenju
  • želiš bolje organizirati svoje vrijeme
  • imaš tremu prije ispitivanja / testiranja
  • zapinješ u komunikaciji s nastavnicima
  • potrebno ti je profesionalno savjetovanje i informiranje o nastavku školovanja / izboru studija
  • misliš da se ne snalaziš najbolje u novom društvu
  • primjećuješ da se povlačiš od drugih ljudi, izbjegavaš njihovo društvo
  • doživljavaš neku veliku životnu promjenu (razvod roditelja, rođenje brata ili sestre, preseljenje, prekid dulje i intenzivnije ljubavne veze…)
  • doživljavaš nezadovoljstvo u odnosima s bliskim osobama: roditeljima, prijateljima, djevojkom/dečkom…
  • imaš loše navike kojih se želiš riješiti,
  • ne zadovoljava te stupanj sigurnosti u sebe
  • imaš neko ružno iskustvo koje želiš nekome povjeriti da ti bude lakše
  • imaš učestale tjelesne smetnje poput glavobolje, želučanih tegoba, problema sa spavanjem i sl.
  • želiš poboljšati svoje komunikacijske vještine
  • želiš imati bolju sliku o sebi
  •  želiš bolje upoznati sebe
  • samo želiš vidjeti kako je to kod psihologa…

Popis je, zapravo, beskrajan! Slobodno dodaj bilo koji razlog koji je nepravedno ispušten i – razgovor može započeti!
…Ili…kako mi je to jedan učenik rekao: „Svi mi znamo rješavati većinu svojih problema ali dok imam problem tak’ se nerviram da se ne mogu sjetiti što sam ono htio s tim problemom. Kad dođem tu, nekako se ohladim i sve dođe na svoje mjesto. Ipak je lakše osloniti se na druge ljude.“